Barber shopy są w Polsce coraz bardziej popularne. Mimo to wielu mężczyzn wciąż wybiera tradycyjny salon fryzjerski, zamiast usług barberskich. Czy wiesz, jak to zmienić? Co mówić klientom, żeby wrócili albo jaką narrację stosować w swoich materiałach promocyjnych? Przekonaj się!
Wizyta u barbera to świetne doświadczenie
Zero kobiet. Męski świat i męskie zainteresowania. Nierzadko dobra whisky czy cygaro. Fascynujące rozmowy, muzyka, genialny wystrój. Barber shop to nie tylko miejsce, w którym można zmienić fryzurę i wystylizować brodę, ale to przede wszystkim miejsce relaksu. Niepowtarzalne – w żadnym salonie fryzjerskim nie można znaleźć takiego klimatu. To on sprawia, że klienci lubią spędzać czas u barbera (który nieraz staje się dobrym kumplem) i chętnie wracają. Na to doświadczenie składa się też fakt, że salony barberskie to miejsca idące z duchem czasu, które oferują np. rezerwację wizyt online. Jest to możliwe dzięki specjalistycznemu oprogramowaniu do zarządzania firmą: https://www.versum.pl/program-dla-barberow/.
Barber to specjalista od męskiej urody
Minęły na szczęście czasy, kiedy szczytem dbałości o wygląd było dla faceta cotygodniowe golenie zarostu. Mężczyźni lubią dobrze się prezentować i przestają się tego wstydzić. Zadbaj o to, aby dowiedzieli się, że to właśnie u Ciebie znajdą wszystko, czego im potrzeba. To Ty znasz dolegliwości z jakimi najczęściej się borykają – na przykład przesuszona skóra pod brodą, siwienie. No i oczywiście potrafisz im zaradzić. Wiesz też, co jest w modzie i jak sprawić, by każdy Twój klient wyglądał bardziej męsko. Podczas gdy fryzjer przycina włosy, by wyglądał schludnie, Ty potrafisz zatroszczyć się o męski wygląd kompleksowo, by dodać każdemu z nich pewności siebie.
O brodę należy dbać tak, jak o włosy na głowie
No właśnie, przycinanie włosów. Tej umiejętności fryzjerom odmówić nie można, ale czy znają się na stylizacji brody? Czy wiedzą jak pielęgnować zarost i wrażliwą skórę twarzy? Jak nadawać fantazyjny kształt wąsom albo jak dopasować strzyżenie brody do fryzury i stylu klienta? Zarost twarzy pełni u mężczyzn nieco podobną funkcję, co makijaż u kobiet – pozwala wyrazić swoją osobowość. Zaniedbana broda, która rośnie jak chce, nie jest jednak ozdobą, a nawet może szpecić. Wiedza na temat tego, jak ją pielęgnować jest cenna, a można ją nabyć wyłącznie od doświadczonego barbera.
Barber shop znacząco różni się od zwykłego salonu fryzjerskiego i te różnice przysparzają lojalnych klientów. Dzieje się tak nawet pomimo wyższych zwykle cen. Klienci doceniają troskę, z jaką się ich traktuje, warto więc o nich dbać i stale polepszać jakość usług!